
Reviews

Robert H
4 years ago

3.5

Landström R
4 years ago
3.0

Roywenk
4 years ago
3.5

Boerjes Vodka
4 years ago

3.8
Wheat blend. Nice!

Fahlsten
4 years ago
4.0

Roywenk
@ The Bishops Arms, Luleå4 years ago
3.5
Bra, men lite tam?!

Andy
@ Systembolaget Lindhagensgatan4 years ago

3.5
Maltig, men lite tunn i smak och kropp.

Pikku-Timo
@ Omnipollos Hatt4 years ago
3.0
Hieman vetinen, mutta tavallista raikkaampi märzen. Hyvää on, muttei ole missään nimessä tavallista Omnipollon tasoa.