
Reviews

veltto62
@ Uba ja Humal10 years ago
4.0

HarriL
@ Sip10 years ago
4.0
Kuohkea paksu mutta nopea vaahto. Tuoksussa ruista ja hieman tulee alkoholi läpi. Suutuntuma pehmeä. Kahvia, mallasta, suklaata on hieno tuote.

Vhasu
10 years ago
4.0
Kaardemummaa porterissa - why not? Maustaminen hillittyä, joten kokonaisuus on tasapainoinen ja helposti juotavissa.

Jeppe
@ Uba ja Humal10 years ago