
Reviews

orson
@ Ales & Brews4 years ago

3.6
Joo onhan tässä pehmeä suutuntuma kuten sitä tuossa hehkuttavat, mutta jotenkin jää tosi mitäänsanomattomaksi, ohueksi ja jopa vähän mauttomaksi. Tämä on kuitenkin dipa.
Kuiva ja pehmeä suutuntuma. Appelsiininen.

Hubbabub
@ Connys Ölhörna4 years ago
3.9
Dottore Stranoamore
4 years ago
4.5
Väldigt fruktig god och smakrik.