
Reviews

BeerPlease
4 days ago
1.8
Alussa makeutta ja kirsikkaakin. Nopeasti maku valjenee. En osta lisää.
Tuori J
@ Latvia25 days ago

2.9
Alkuun tulee mukava kirsikan maku ja makeus, loppuu kumminkin äkkiä vetisyyteen ja metallin makuun .

Avanto
1 month ago

4.0
Hieno kirsikkaolut. Ei kyllä maistu oluelle.

nietsrd
@ Rimi, Galerija Centrs, Rīga2 months ago

3.8

Mikko M
7 months ago
3.9
Nää kirsikat vaan on hyviä.
Anskuan
9 months ago
2.5
Algvere A
1 year ago

4.6

Arto
@ Rimi Express, Centra Rajons, Riga1 year ago

3.6
Ei kauhean olutmainen, mut jos tykkäät kirsikasta tää on just sulle

Tjmind
1 year ago

3.0

Wate
@ SuPerAlko Ainaži1 year ago

1.9
Ihan komian väristä, mut meikäläisen suuhun ei oikein hypännyt🤔🍺