
Reviews
JM
22 days ago
4.0
Eero
29 days ago
3.2

Laars
@ SIP Tallinn2 months ago
3.2
En olisi tätä kyllä Belgian vehnäksi tunnistanut. Kuiva, hieman hapan ja vähän sitruksinen.

Ihoden kaljakeisari
@ Peter's cabin3 months ago

3.4
Hieman erikoisemman makuinen wit, mutta oikein maukas silti. Sitruksinen ja hieman hapan.
Raul R
7 months ago
3.0
Sir Silver
7 months ago
2.9
Terva A
@ Vaat Brewery & Taproom9 months ago
3.1

Markku B
@ Tuju Taproom10 months ago
3.7
Aikaa mielenkiintoinen vehnä. Kuivakka ja hedelmäinen.
henee
@ Tuju Taproom10 months ago
2.7
Jarno H
11 months ago
3.5