
Organic
Reviews

Prins Kajuku
@ Systembolaget Ängelholm4 days ago

3.3
Ganska söt, lite bränd smak. Inte riktigt min sort, men okej ändå.

Roywenk
1 month ago
4.0
Vaiennut
2 months ago
2.3
Thomas N
5 months ago
2.6
Claes L
@ Systembolaget Tyresö5 months ago
4.2
God och fin färg

Kämpe T
7 months ago
2.7

Emil
7 months ago
4.5

Janne K
7 months ago
3.0

Willy
@ Systembolaget Haparanda8 months ago

3.2
Oudon mitäänsanomaton tumma lager. Mutta oikeastaan tosi hyvä lajissaan.
Beerzaq
8 months ago
3.1