
Reviews

oipaT
@ Pühaste Web Shop10 months ago

4.0
Tölkin kyljessä setä on kuin vuoren nielemä. Vitivalkea vaahto, keltainen juoma.
Miedosti katkeruutta, sitrusta siellä ja täällä. Voisiko olla ripaus lakritsia? Raikas kokonaisuus.

Juho
10 months ago
3.0

Kalmar
@ Pühaste Taproom Tallinn1 year ago

3.8
No nyt on!!!! Taproomin kylmäkaapista pari matkalle. Nyt osuu ja uppoaa… Mahtava DDH ipa! Kai tällä suunnistusapua saa Tallinnan iltaan🍺😎👍

Jani S
@ Pühaste Kelder2 years ago

4.2
Hedelmäisen paksuhko ipa. Erinomainen suoraansanoen. Ei järin kitkerä 👌🏻

vautere
@ DrinkOnline.eu3 years ago

3.5
Citraa ja lisaa citraa ja ddh. Paksu, samea ja trooppinen. Vähän makean puoleiseksi kääntyy joten ei enempää pisteitä.

Junde
3 years ago
3.3
Henri P
@ Brewklyn Craft Beer Cafe3 years ago
3.5

Lasse K
@ Panema3 years ago
3.8
Hanasta. Mukavan makuinen hennosti hedelmäinen neipa. Jälkimaussa viljaisuutta.
Macce
@ Panema3 years ago
3.8
Vaalea, vähän vaahtoava olut. Sitruksinen ja hieman makea, muutakin hedelmää on, hyvä olut. Ei pelkkää hedelmää.

Arnaud
@ ABinBrew3 years ago

3.8