
Wheaty lager with a hint of citrus.
Reviews

Anfo13
@ S-market Outokumpu4 months ago

3.5
Essi11
8 months ago
3.6
Aika ohut maku. Janoon varmaan hyvää, mutta jotain kaipasin lisää.

Urja
@ Alko Keskusta Raisio1 year ago

2.7
Parin sormen kukka joka haihtuu nopeasti puolen sormen kukaksi.
Tuhti mallas...ei juuri muuta tuoksussa.
Kevyttä mallasta sekä hentoa ruohoisuutta. Eipä juuri muuta.
Veto oluena ihan ok. Mut hinta tais olla kalliimpaa muihin verrokkeihin.
Lokhy
1 year ago
3.5
Bertisch
1 year ago
2.0

Clément S
1 year ago
3.0
makorkea
1 year ago
2.5

Boxoen J
@ Ratskeller Der Stadt Leipzig1 year ago

3.7
Mwa weinig japans

Petri L
@ Prisma Nummela1 year ago

3.4
Hyvää juotavaa on raikas maku. Ehdottomasti jatkoon 🍻🍺🍻🍺🍻🍺

Johann
1 year ago
2.6