
Reviews

Tuomas S
3 years ago

3.8
Makeahko, katkeroa, hedelmäinen

Benjamin H
3 years ago
3.4

Jean F
4 years ago
4.5

Wil N
4 years ago

3.7
Herbacée et forte !
Michéou
@ Gargalou Bordeaux4 years ago

4.0
RikuP
4 years ago
3.2

Joni-Markus H
@ Bierhaus München4 years ago

3.8

Olutmasteri
4 years ago
3.9
Fabs1981
4 years ago
3.0

Ewiq
@ De BierTonne4 years ago

4.2
Onhan se odotetun hyvä. Alkuun aavistuksen viinainen, mutta perusasiat ovat tässä paremmin kuin hyvin.