
Reviews
Paha Setä
@ Rimi, Baronacentrs2 days ago

4.6
Loistava kirsikkaolut
TS
5 days ago
2.0

Javier M
27 days ago
3.0
Hannu J
5 months ago
3.3

Ville V
@ Tallinn5 months ago

3.5
Siis wau, kirsikka Dr. Pepper on niin läsnä kuin vain voi olla. Tää on herkkua! Kiva takanlämmitysjuoma!
Tiilire
7 months ago
3.3
Kirsikkaherkku makeanjanoon.

JussiX16
11 months ago
3.4

Kirsi K
@ Sena Bode Jurmala1 year ago
4.0
Todella kirsikkainen! Vähemmän makeutta voisi olla vielä parempi! Mutta jatkoon!

Risto K
1 year ago
4.0

Laars
@ Baltia Market1 year ago
3.3
Ei aivan pääse maistamieni kirsikkaoluden kärkeen, mutta juotavaa on tämäkin. Melko mieto kirsikan maku, ja vähän liikaa mehumaista makeutta.