
Reviews
Kw
3 months ago
3.3

Koivu
4 months ago

1.7

Yeast yanni
@ A1000 Tähesaju Tallinn5 months ago

2.2
Happamahkoa vadelma limpparia.
Sir Silver
9 months ago
3.7
Kw
1 year ago
2.8

Henhei
@ SuPerAlko Ainaži3 years ago

2.7
Aika vahvat vadelma aromit puskee heti alkuun maku hieman esanssinen raparperi ei oikein esiinny
Otso
3 years ago
2.8

Tapio
3 years ago
2.0
Maku alkaa lupaavasti mutta lopahtaa äkkiä.

Päivi K
@ SuPerAlko Rüütli3 years ago

3.0

Jon T
@ SuPerAlko Rüütli3 years ago

3.2