
Reviews

Hege
@ Laadla pood5 hours ago

2.3
Maltainen ja kevyen viljainen olut. Lopussa ruohoisuutta sekä kevyen kitkerähkön ja aavistuksen happaman oloista humalointia.
Keskitäyteläinen ja kepeän hiilihappoinen suutuntumaltaan.

Pinja H
5 months ago

4.1
Priit A
6 months ago
3.2

Imusieni J
7 months ago

3.0
Ihan ns, maukas Pale lager..
Matti
7 months ago

4.1

Mikko S
8 months ago

2.8
tää nyt ei kyllä tarjoile mitään.. kovin hyvää..
Sir Silver
8 months ago
2.9
Tuke
8 months ago
2.8

Äijänsuon oraakkeli
11 months ago

2.5
En nyt ihan päässyt kärryille, että mikä tämä oli ja eroaako jotenkin enemmän tunnetusta nimikaimasta. Lagerilta maistui, makua oli, mutta valitettavasti myös makeutta
Johnny Bisserström
11 months ago
2.0
Helppo, ei juuri muuta tartuttavaa kuin kevyt hunalointi.