
Reviews

Esa M
18 days ago

3.0
As bulk as it gets
D'Alba
28 days ago
3.1
Nekas mega, bet nu iedzert var. Saldens.

Pasi Salosta
@ Rimi, Daugavpils2 months ago

2.0
Olipas makuinen,lageriksi.
Hannu J
5 months ago
3.3

Jedi Master 74
8 months ago
5.0
Nyt osui ja upposi. Kaikki oluessa kohdallaan, todella Luksusta.
KooPee
10 months ago
3.1

Mypietimi
@ SuPerAlko Ainaži1 year ago
2.9
Tuoksu pehmeä, vahvasti mallasta ja hieman paahteisuutta. Maku pehmeä, mallasta ja paahteisuutta. Jälkimaku makeahko.

RoadZombie
1 year ago
2.9

Wate
@ SuPerAlko Ainaži2 years ago

2.6
Ei menny ihan kärki kymppiin.
🍺

Wate
@ SuPerAlko Ainaži2 years ago

2.8
Vähä paksu, hiukan ikeniä poltteleva...🍺👍