
Reviews

Mikko H
@ Systembolaget Haparanda3 days ago

4.2
Saunomisen päälle oletettavasti maukasta ja laadukasta dipaa Ruotsin maalta. Aiemmin tän panimon neipat/nedipat on vakuuttanut.
Tuoksu on herkullisen täyteläinen, makean tuoretta greippiä, ehkä rypäleisyyttäkin ym. makeampaa tropiikkia.
Maku on alusta makean kypsän greippinen ,kuitenkin raikas ja juuri sopivan hapan. Maltaisuus on niin pehmeän moniviljaista ja kuohkeaa,ettei hetkeen ole tullut vastaan. Jälkimaussa kuivaavaa greippisyyttä kevyellä yrttisellä havuisuudella. Todella helppo juotavuus, petollinen 8,5 todellakin.
Olipas laadukas nedipa, suht tuoreen oloinen myös,16.3.27 bb. Herkkua herkkua 😋👌

Gio70
@ Mosto e-shop24 days ago
3.7
Buzz Lightyear
2 months ago

4.4
No nyt on hyvä, etelän hetelmää,mangoa, tujua ja kipakkaa makua, hyvällä tavalla samea ja ”tunkkainen”, kiitos Stigbergets
Jarkko
2 months ago
4.2

Lasis
@ Stigbergets Fot2 months ago

3.9
Samea keltainen. Valkea vaahto. Tuoksu hedelmäinen. Maku hedelmäinen, ananasta, mangoa, hrreppiä, ruohoa ja humalaa. Hyvä olut.
Jani H
3 months ago
3.5

Creps
3 months ago

4.2

Thibault C
3 months ago
5.0

Repa
@ Systembolaget Sundbyberg3 months ago

4.0
Lokin päällä lokki! Vai miten se renkitus menikään? No olut on huomattavasti parempi kuin se ikävyys. Hedelmäinen ja kirpakka, täyteläinen ja tasapainoinen kokonaisuus. Mikään ei lyö yli, vaan kaikkea tuntuu olevan sopivasti. Hyvää!
Lisa
3 months ago
3.9