
Reviews
Raul R
6 days ago
3.0

Willy
@ Alcostore1 month ago

2.8
Hyvin pehmeä suutuntuma. Oikeastaan ihan melko ok lager.

Riku T
@ The irish embassy pub3 months ago

3.7
Kevään ensimmäisiä terassioluita… Oikein mukava setti…

Marko S
@ Alcostore6 months ago
2.8
Perus lager. Nimen perusteella luulee skottibisseksi.
Tomi N
7 months ago

3.1

Indrek K
@ Home8 months ago
1.6
Toni U
@ Alcostore10 months ago

3.1

Zuromskas R
11 months ago
3.5
Pekkis
@ Pärnu Keskuse Selver1 year ago

3.1

Aygor
@ Meie Toidukaubad Laulasmaa1 year ago

3.0