
Reviews

janoinentyttö45
4 months ago

3.5
ihan hyvää, ei tosin yhtä hyvää kuin suomen yuzu lonkero

Päivi K
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn6 months ago

3.0

Jon T
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn6 months ago

3.1

Ljungberg
@ Rimi Mini, Tatari7 months ago
2.8

FrankBaboon
@ Sadama Turg8 months ago
2.5
Kuin vettä lasissa. Häivähdys sitrusta. Omituinen juoma.

Mira I
@ Tallinna Teletorn9 months ago

3.0
Söpö logo. Raikas, kirpeä.

Ossi K eli OK
@ Rimi, Ülemiste9 months ago

4.2
Todella hyvä, raikas ja sopivan kitkerä.
Artturi A
11 months ago
3.4
No onhan tää hyvä moneen makeaan kilpailijan nähden. Kivasti karvasta mutta on makua

miguli77
@ Rimi, Haapsalu1 year ago
2.6

Zeikki
1 year ago
2.8