
Reviews

Mase
@ Omnipollos Kyrka4 years ago

4.5

Roywenk
4 years ago
4.0
Bra från detta utmärkta bryggeri!

Pikku-Timo
@ Omnipollos Hatt4 years ago
4.5
Raikas, pikkuisen kuivan puoleen kallistuva, hieman havuinen ja herkullisen sitruksinen. Erittäin hyvä olut 👌

Kepes
@ Omnipollos Hatt4 years ago

4.3
Fresh hazy..