
Reviews

StuartLong
5 days ago

3.4
Klischat
3 months ago

3.6
Eigentlich ein normales Lager, aber schon eher besser.

Hamster09
@ Markthalle Luzern6 months ago

3.5
lon.etie
7 months ago
3.0
Pietro M
8 months ago
2.5

Hennford86
@ Uto Kulm Uetliberg8 months ago

2.7
Tini
@ Uto Kulm Uetliberg8 months ago

2.6

Pintavier
9 months ago
2.4

Mitchouille
10 months ago

3.2

oipaT
@ Ristorante La Pergola1 year ago

3.0
Hanasta kunnon kolpakkoon, jossa🐿️ ilveilee. Vitivalkea vaahto, kirkas kullankeltainen juoma.
Miedosti humaloitu juoma - hiukkasen katkeruutta maistuu lopussa.
5,80 CHF