
Reviews
Jari K
5 months ago
2.4
Jari K
5 months ago
2.4
KooPee
10 months ago
3.0

Pappa 61
@ Kaķis Maisā4 years ago

1.5
Aivan käsittämättömän huono. Yök.

Tommi M
@ Stockmann Riga4 years ago

2.6
Tyylikäs tölkki joka houkuttelee ostamaan. Maultaan ruohoinen ja asteen sekava lager, joka vaatii maistelua jotta makuun kasvaa. Tölkin loppua kohden arvosana nousee ja tämä on ihan ok latvilager.