
Reviews

Tom
2 years ago
3.8
Jussi15
2 years ago
3.5

Jeppe
@ Maltainen Metso2 years ago


Samppe77
3 years ago
3.6
Hyvä siideri

Päivi K
@ Bodom Bar & Sauna3 years ago

3.0

Jon T
@ Bodom Bar & Sauna3 years ago

3.6
Kharpov
3 years ago
3.5

Riku H
3 years ago
4.0

Hiilis
@ Alko Kauppakeskus Sokkari3 years ago

3.8
Kullan keltainen siideri saa heti makuhermot hereille ulkonäöllään. Tuoksu miedohkon omenainen.
Runsaasti pientä pehmeää kuplaa. Makeusaste on itselleni juuri sopiva ollen puolikuiva ja loppumaun liukuessa vielä aavistuksen kuivempaan suuntaan saaden näin hamuamaan heti uutta hörppäisyä.

Musti77
3 years ago
3.3