
Reviews

Lexa
10 days ago

3.0
Tämä kuuluu henkilökohtaisen tykkäämisen piiriin ihan vaan motuekan antaman säväyksen vuoksi, sitrusta, trooppista hedelmää elikkä limeä, sitruuna, kukkaisuutta ja yrttisiä sävyjä basilikan ja rosmariinin hengessä ☺️

Juho K
@ Purtse Resto4 months ago

3.6
Purtsen uudessa mestassa aika hiljaista, enempi ravintola mitä taproom/pubi.
Tän oluen runko on yllättävän paksu, 4,7% voimakkuudesta (keveydestä) huolimatta tämä olut ei tunnu kevyeltä tai mitenkään ohuelta. Makeutta on runsaasti, kiva sitrushedelmäisyys jälkimaussa. Tämäkin toimisi huomattavasti paremmin kesällä.
Conoseur
2 years ago

3.5
Sitrusta ja hiukan pihkaa, ihan ok syvät maut alhaiset prosentit huomioden

Nilppa
@ Purtse Taproom Tallinn2 years ago

3.6
Samea, aurinkoisen keltainen olut kevyellä valkoisella vaahdolla. Tuoksussa ja maussa hedelmää reippaasti ja jälkimaussa kivaa raikasta sitrushedelmää, maku myös säilyy kivasti pitkään suussa.

Taneli H
2 years ago
3.7

Sir Guru Kabu
@ Purtse Taproom Tallinn2 years ago
3.3
Hedelmäinen, havuinen ja sopivasti humaloitu mieto session.

Anneli P
@ Purtse Taproom Tallinn2 years ago

3.2
Vaalea väri, hyvät humalat, katkerotkin kohdillaan. Mielellään kulauttelee.
G-Tapper
2 years ago
3.5
Henri R
@ Purtse Taproom Tallinn3 years ago
3.4
Teemu V
@ Purtse Taproom Tallinn3 years ago
3.0