
We’ve taken our flagship IPA and turned up the juice. Tripling down on the fruitiest hops in our arsenal (Citra, Mosaic, Galaxy, El Dorado & Chinook), increased the oats & wheat, then paired with a fruity yeast has given our Joker this hazy New England twist. Totally tropical with a soft citrus burst of bitterness to round it off.
IBU:25
Hops:Chinook, Citra, El Dorado, Galaxy, Mosaic
Malts:Oat, Wheat
Reviews

Sami V
@ Alko Stockmann Tampere10 hours ago
3.0
Onhan siinä tuoksua ja makua mutta nyt ampuu jauhoja suuhun.
Ehkä runko jää kevyeksi

Aygor
@ Oluthuone Haavi15 hours ago

3.0

Juho
2 days ago
1.7

Sirviö J
@ K-Citymarket Varkaus6 days ago

4.1
Erittäin hyvä olut.

Sirviö N
@ K-Citymarket Varkaus6 days ago

3.7
Aika hyvä olut tämä! 👌

kalma
@ K-Citymarket Laune8 days ago
3.5

SamTheMan76
9 days ago

3.7
Hyvää perusneipaa.

Flambreros
13 days ago
3.8
Joona M
@ K-Citymarket Jumbo Vantaanportti15 days ago

4.0
Väriltään samea ja mehuisan vaalean keltainen.
Teki hyvän pienikuplaisen vaahtokamman.
Tuoksu on sitruunainen ja hiukan litsinen ja trooppisen hedelmäinen.
Tuoksussa selkeä citra ja kuivahumalointi runsas.
Maultaan mehuisa ja hyvin hedelmäinen alku maku.
Sen jälkeen tulee sitrukset mistä erotan sitruunan ja sen kuoren, greipin ja limen.
Hedelmistä vaikea ottaa koppia.
Jälkimaussa hiukan mallasta.
Ei ole ikäviä sivu tai jälkimakuja.
Suutuntuma on kevyt ja no melko vetisä.
Onneksi makua on runsaasti mutta ei liikaa.
Tämä neipa menee vaikka näin saunassa tai vaikka janojuomana.
On raikasta ja helppoa juoda.
Kaikenkaikkiaan on melkoisen hyvä ja laadukas neipa.
Sitä en ymmärrä miksi tölkissä puhutaan ipana mutta etiketissä neipana.
Tämä sopii neipan ja ipojen juojille silloin kun janottaa.
Jatkoon!

Nante
@ Alko Prisma Liisanlehto Vaasa15 days ago

2.7