
Reviews
VomS
6 days ago
2.5

MacGillver
4 months ago
2.0
Mirko Waltz
8 months ago
3.4

TurboFabi
@ REWE9 months ago

3.8
Sehr gut

oipaT
@ Rewe Nordhorn9 months ago

3.0
Vaalean vihreässä tölkissä ⚓️ ja viitaus pohjoiseen. Selvä, sinne siis seuraavaksi. Oljenkeltainen juoma.
Miedohko humalan maku.
0,79€ + 0,25€.
Jens
10 months ago
2.4

Sascha M
@ Köln Höhenberg10 months ago

4.6

Tommi M
@ Rewe Wahlsted1 year ago

3.2
Helposti juotava pehmeä pils. Hentoinen katkero ja yrtti. Raikas saunakalja.

Bierbert
1 year ago

3.0
Nordlicht Pilsener Nordisch Herb 🇩🇪 mit 4,9%.
Straightes Pils ohne Schnickschnack.

Ralli#65
1 year ago
3.0
Das ist wirklich herb.