
Reviews
Miguel M
1 month ago

3.5
Para probar algo diferente está muy bien, encima la hace la sagra

Luis Borque
4 months ago
3.2
DÍA

Jos
5 months ago

1.3

Zidani
@ Mi Casa6 months ago

3.5
Sabor afrutado.

rostetti
6 months ago
3.0
Makean maltainen ja hieman hedelmäinen. Hyvä lager.

Pertti R
@ Carrefour, Miramar6 months ago

2.5
Vähän vahvempaa lageria.
Ferrer Gutiérrez C
7 months ago

3.3
Mikko T L
@ Lidl Los Narejos7 months ago

4.2
Vaaleankeltainen, kirkas, niukasti kuohuva lager. Pehmeä, hedelmäinen, makeahko maku, mangoa ja mandariinia. Jälkimaku tamminen.

Antonio AG
@ DIA10 months ago

3.5
Me esperaba algo mejor. Aunque para los 66 ctmos que valía, no está mal.

Biervampir
10 months ago
3.2
Ganz OK!