
930 ratings
3.6
Fruit Bomb
8.0% New England DIPA / Hazy Imperial IPA
We introduce to you our new sensation Fruit Bomb. This Double IPA with an ABV of around 8% is super flavorful, very thick, and extremely hoppy. This beer flavor should be explosive, like its name. For us, the task is to create the best recipe and make this beer a banger of a DIPA that’s the perfect drink for the end of the workweek.
IBU:35
Hops:Mosaic, Nelson Sauvin
Malts:Barley Malt, Oat, Wheat
Unfiltered
Reviews
Sinister
@ Alko Sastamala8 hours ago

4.0
8% Kevyt vaalea vaahto pieneen lasiin,väri samean keltainen.Tuoksu hedelmäinen,sitruksinen.Maku hedelmäinen,trooppinen,mehuinen,makea,sitrusta ja sopivasti hyvää kitkeryyttä,hyvä tasapaino ja mukava maistella,nautittava.Ja oli vielä tarjouksella niin olihan tätä pakko ostaa.
Api
14 hours ago
3.5

Pete_78
@ Alko Prisma Laune1 day ago

3.7
Hedelmäinen (ananaksinen) mut liian makiaa ilman päteviä balansoivia katkeroita.. eihän siitä silloin loistavaa saa mut ihan juotavaa nyt kuiteski 😃
Nuuttipiippo
2 days ago
3.1

theLBB
@ Hapa Brewing8 days ago
4.0
Zaphood
8 days ago
3.2
Hyvin samea, vaalea olut. Vaahto on lähes olematon. Tuoksussa on greippiä ja tropiikin hedelmiä.
Maku on runsas, rehevä ja sitruksellisen hedelmäinen.
Loppumaku on harmiteltavan lyhyt ja kevyt.
makesco
@ Alko Keljo Jyväskylä9 days ago

3.7

Roberto the olutmyyrä
9 days ago

3.0
Meikäpojan pikkuhousut kastu tän myötä, on tiukka.

Juha
@ Koti10 days ago

3.8
Auringonkeltainen ja samea hedelmäpommi, missä mukana ainakin ananasta, appelsiinia, sitrusta ja mangoa. Hedelmäinen ja täyteläinen, mukavan mehuisa. Suutuntuma on pehmeä ja prosentit ovat puoliksi piilossa. Sopivaa katkeroa pukkaa myös.

Joni Salo
15 days ago
3.9
Hyvin naamioitu 8