Fruit Bomb 8.0%, Brouwerij De Moersleutel, Netherlands
930 ratings
3.6
Fruit Bomb
8.0% New England DIPA / Hazy Imperial IPA
We introduce to you our new sensation Fruit Bomb. This Double IPA with an ABV of around 8% is super flavorful, very thick, and extremely hoppy. This beer flavor should be explosive, like its name. For us, the task is to create the best recipe and make this beer a banger of a DIPA that’s the perfect drink for the end of the workweek.
IBU:35
Hops:Mosaic, Nelson Sauvin
Malts:Barley Malt, Oat, Wheat
Unfiltered

Reviews

Post author: Sinister
Sinister
@ Alko Sastamala
8 hours ago
Fruit Bomb, Netherlands
4.0
8% Kevyt vaalea vaahto pieneen lasiin,väri samean keltainen.Tuoksu hedelmäinen,sitruksinen.Maku hedelmäinen,trooppinen,mehuinen,makea,sitrusta ja sopivasti hyvää kitkeryyttä,hyvä tasapaino ja mukava maistella,nautittava.Ja oli vielä tarjouksella niin olihan tätä pakko ostaa.

Post author: Api
Api
14 hours ago
3.5

Post author: Pete_78
Pete_78
@ Alko Prisma Laune
1 day ago
Fruit Bomb, Netherlands
3.7
Hedelmäinen (ananaksinen) mut liian makiaa ilman päteviä balansoivia katkeroita.. eihän siitä silloin loistavaa saa mut ihan juotavaa nyt kuiteski 😃

Post author: Nuuttipiippo
Nuuttipiippo
2 days ago
3.1

Post author: theLBB
theLBB
@ Hapa Brewing
8 days ago
4.0

Post author: Zaphood
Zaphood
8 days ago
3.2
Hyvin samea, vaalea olut. Vaahto on lähes olematon. Tuoksussa on greippiä ja tropiikin hedelmiä. Maku on runsas, rehevä ja sitruksellisen hedelmäinen. Loppumaku on harmiteltavan lyhyt ja kevyt.

Post author: makesco
makesco
@ Alko Keljo Jyväskylä
9 days ago
Fruit Bomb, Netherlands
3.7

Post author: Roberto the olutmyyrä
Roberto the olutmyyrä
9 days ago
Fruit Bomb, Netherlands
3.0
Meikäpojan pikkuhousut kastu tän myötä, on tiukka.

Post author: Juha
Juha
@ Koti
10 days ago
Fruit Bomb, Netherlands
3.8
Auringonkeltainen ja samea hedelmäpommi, missä mukana ainakin ananasta, appelsiinia, sitrusta ja mangoa. Hedelmäinen ja täyteläinen, mukavan mehuisa. Suutuntuma on pehmeä ja prosentit ovat puoliksi piilossa. Sopivaa katkeroa pukkaa myös.

Post author: Joni Salo
Joni Salo
15 days ago
3.9
Hyvin naamioitu 8