
Reviews

Zadvoz
3 years ago
0.1
Dolce Gusti
3 years ago
1.5

Juha M
3 years ago
1.6
Tukiopetuslapsi
3 years ago
1.9
Maistuu hävikkiruoalta. Vetinen, hunajainen. Tomaattia? Ei jatkoon.
Samvais_22
3 years ago
2.0
HP
3 years ago
2.6

Toni
@ Matsmart4 years ago
2.6
Tulipahan tämäkin nyt sitten maistettua. Vähän tunkkainen maku, muuten ihan ok holiton olut

Morhokorva
4 years ago
2.2
Heka
4 years ago
1.5

Antti V
4 years ago
2.8