
Reviews

Jouku69
@ K-Supermarket Lehmus6 months ago

3.8
Pehmeä, sopiva makeus, kuohkea, jossain taustalla hento yrttisyys...siirappisuuskin, loppu liu'ussa kiva pieni katkero, todella hyvä helles, laatua ja tasapainoa...voiko kinkunpaistamisen kaveriksi parempaa enää saada :)

ESE1969
@ K-Citymarket Ruoholahti8 months ago
3.5

Jukka K
@ Bierhaus Berlin8 months ago

4.0
Tämäkin on todella hyvää, pehmeä ja täyteläinen.

Juhki
@ Bierhaus Berlin8 months ago
3.0
Kullankeltainen, kirkas. Pysyvä vaahto, paljon pieniä kuplia. Pehmeä, kuivahko, miellyttävä, miedohko humalointi. Hyvää on
Kolibri91
9 months ago

3.3
Ulkonäkö, oluessa nopeasti kehittyvä hallitsematon vaahto joka tuli lasin yli hennolla kaadolla, vaahto jättää epätasaisen paakuisen hunnun. Olut on väriltään haalean kullan kellertävä.
Aromi, tuoksu on vahvasti saksalaisen humalan ja täysmaltaan säestämä. Tuoksussa runsaasti raakaa heinäisyyttä.
Maku, täyteläinen, makeahko, heinäinen, pistelevä, runsaan makuinen lager, ihan kelpo.
Niko
10 months ago
3.7
Mukavan maltainen. Oikein toimiva

J.Tirckoin
@ K-Citymarket Pilkko10 months ago

3.1
Vaaleankeltainen, korkeavaahtoinen olut.
Tuoksu ruohoinen.
Suutuntuma pehmeä, kevyen hiilihappoinen. Maltainen maku sävyttyy tuoksun lailla ruohoisuudella. Humalointi tasapainoinen.
Mukava olut saunan päälle.
Archenon
11 months ago
3.6

Willy
@ K-Citymarket Länsikeskus Turku11 months ago

3.4
Tosi hyvä vahva helles.

WheatLover
@ K-Citymarket Ruoholahti1 year ago
3.4