
IBU:21
Reviews

Japeinen
@ Alko Prisma Mikkola14 hours ago

3.4
Olut kaatuu lasiin melko runsaalla vaahdolla. Tuttua belgin makumaailmaa. Maltainen ja hivenen makea.
Wehu
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä1 month ago

3.4
Mikko T
2 months ago
3.2

Lauri
@ Alko Verkkokauppa3 months ago

4.3
Kellertävän tummanruskeaa ja sameahkoa. Runsas, ohuen rusehtava ja pienikuplainen vaahto.
Tuoksu runsaan, raikkaan ja miellyttävän hedelmäinen (omenaa, päärynää, appelsiinia), mausteinen (neilikkaa, muskottipähkinää) ja belgihiivaisen aromaattinen sekä kepeän ja makeahkon tummahkon maltainen ja pähkinäinen.
Maku maukkaan ja makean maltainen tummahkon maltainen, keksinen ja pähkinäinen, runsahkon ja makeahkon hedelmäinen (omenaa, päärynää, appelsiinia), poltetun sokerinen, selkeän mausteinen (neilikkaa, anista, muskottipähkinää) ja belgihiivaisen aromaattinen sekä melko maltillisen humalaisen katkera.
Oikein hyvät, runsahkot ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on keskitäyteläinen ja runsahkon hiilihappoinen.
Oikeinkin maukas, yllättävän raikas, monivivahteinen ja mukavasti juotava dubbel. Voisi olla myös hieman kypsyttelypotentiaalia.
Feline B
@ Alko Hyllykallio3 months ago
4.0

Amanda W
@ St. Arnoldus3 months ago
3.0
Gavin
@ St. Arnoldus3 months ago
3.7

Petri H
@ Alko Välivainio4 months ago
3.5
Janne G
@ Alko Arkadia4 months ago
3.1
Todella hyvä belgialainen duppeli, runsasvaahtoinen

Leif C
@ Alko Prisma Itäharju4 months ago
3.0
Parinsormenleveyden verran luonnonvalkoista vaahtoa samean kellanruskean hiukkasen valoaläpipäästävän oluen yllä joka tuoksuu makean belgisen karamellisen toffeisen omenaisen neilikkaisen maltaiselle ja maistuu kuivan neilikkaisen yrttisen rempseältä, kolme bojoo. PE: 04-2028.