
Reviews
Piimakivi
4 years ago
3.6

Miro
4 years ago
3.9

Jones
@ Pien Webshop4 years ago

4.3
Samea, hento vaahto, väri tummahko ja kauniin keltainen. Kypsän hedelmäinen ja pehmeän havuinen tuoksu. Paksuhko suutuntuma, maussa runsaasti sitrusta, greippiä ja appelsiinia, jälkimaussa humalaa. Ei moitittavaa, loistava NEIPA.
Myyraski
@ Pien Webshop4 years ago

4.1
Samea ja hedelmäinen. Appelsiinia ainakin. Mmh ja havuisa jälkimaku. Ai että mikä ipa.

Jouni M
@ Crafters4 years ago
4.0

Fred D
@ Beer Republic | Bangkok4 years ago

3.5
Lemmy K
4 years ago

3.6

Leif C
@ Pien Webshop4 years ago
4.0
Näftinsormenleveydenverran luonnonvaaleaa vaahtoa samean oranssinkeltaisen hieman valoaläpipäästävän oluen yllä joka tuoksuu kuivan rapsahtavan pihkaisen greippisen kuusenhavuisen pajuiselle ja maistuu makean rapsakan pajuisen kuusenhavuisen pihkaisen greippiselle, kolme ja kolmevarttia ylöspäin. PE: 13 04 2023.

Beer Hunter
4 years ago

3.7

stormbringer
4 years ago
2.4