
Hops:Azacca, Citra, Mosaic
Reviews

Tuomas S
@ El Drapaire Barcelona8 months ago

4.0
Paksu, tuore hedelmäisyys
Van hauen A
@ Gamma NV9 months ago

2.9
Burde smage bedre små 50 kilo
Jani H
1 year ago
3.3

Lasis
@ BEERA Bar Riga1 year ago

3.5
Samea keltainen. Valkea vaahto. Tuoksu hedelmäinen. Maku tropiiikia, ananasta, mangoa, sitrusta ja humalaa. Hyvä olut.

Poulet
1 year ago

3.8
Jani M
1 year ago
3.6
Angelique
@ Navia1 year ago
3.0
Runsaan sitruksinen IPA.
PEP 15.7.25

Wil N
@ Le Ouistiti à Roulettes2 years ago
3.6

Tuomas
@ La Canibal2 years ago

2.0
Hitusen terävä, hyökkäävä. Vähän dipa-maisuutta, ei suosikkini.

Popkorn
2 years ago

3.8
Olut maksoi euron, vkp mennyt 02/07/2024.
Omasta mielestä se ei menoa haittaa, väri, koostumus ja maku on aivan hyviä todetakseen että onnistuneesta oluesta on kyse.