
Reviews
Ossi
10 months ago
4.3
Tuoksussa tynnyri vahvasti, pieni kirsikka ja tumma suklaa.
Alkuun tummaa suklaata, kirsikkaa ja hieman mallasmakeutta ja tynnyriä. Runko paksu. Loppuun tumma suklaa, kuivattua kirsikkaa ja vahva tynnyri. Pitkä kuivahko kaakao lopetus

Anneli P
1 year ago
4.1

Sir Guru Kabu
@ Pühaste Taproom Tallinn1 year ago

4.7
Lähes 6 vuotta vanhaa barleywinea.
Sopivan avautumisajan jälkeen lasissa maistuu todella pehmeä olut.
Prosentteja on reilusti ja ne maistuvatkin, mutta ei yhtään pistävästi.
Bourbon-tynnyrikypsennys maistuu hienosti. Vuosien kypsyttely on siitäkin vienyt pistävän terän pois.
Maku on pehmeän bourboninen.
Maussa lisäksi paahteisuutta ja hieman kahvia.
Todella hieno kokonaisuus.
jimi
@ Põhjala Brewery & Tap Room1 year ago
3.8
Vm 09/2019. Täysin sanaton. Edelleen makea ja selkeä viskin aromi. Saiskohan tätä vielä jostain 😊

orson
3 years ago

4.0
Bottled: 23/9/2019
Lots of oaky barrels, malt and caramel. Dry and smooth.

Thegirlandcraftbeer
3 years ago
3.0

Sfääri
3 years ago
4.1

Bulga
@ Beer geek4 years ago
5.0
Une grosse barley finish Bourbon...😋😋😋

Wotanik
@ Estonian Craft Beer Club4 years ago
4.3

Morgane D
4 years ago
4.2