Chubbles 53°N 6.5%, Cloudwater Brew Co., England
84 ratings
4.0
Chubbles 53°N
6.5% New England IPA / Hazy IPA
The latest riff on our much-loved collaboration with The Veil. is a DDH IPA that we hope you’ll agree is out of this world. By layering up Galaxy, Citra and El Dorado on the hot side and Citra, Enigma and Nelson Sauvin, we’ve created a mouthwatering punch bowl of succulent tropical fruits. So it fits neatly alongside its predecessors.
Hops:Citra, El Dorado, Enigma, Galaxy, Nelson Sauvin

Reviews

Post author: Johan B
Johan B
2 months ago
Chubbles 53°N, England
4.5
Aroma: Passion fruit, stone fruits like mango & peach, maybe some apple?. Taste: Soft & juicy. Green apple, stone fruits(peach, mango), passion fruit. Fantastic! So good & only 6,5%ABV

Post author: jaskako
jaskako
2 years ago
Chubbles 53°N, England
2.0
Ananasmehun väri, ei vaahtoa. Tuoksussa hiukka hedelmäistä. Maku lähinnä "heizinen" näin nopeahkosti. Alussa oli vähän ehkä hedelmäisyyttä, mutta siihen jäi.

Post author: Lauri
Lauri
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio
2 years ago
Chubbles 53°N, England
4.2
Uusintamaistoon tölkistä (canned 04/2024): Vaalean ja maitomaisen keltaista ja sameaa. Vähäinen ja pienikuplainen vaahto. Tuoksu makeahkon ja runsahkon trooppisen hedelmäinen (ananasta, rypälettä), karviasmarjainen, keitetyn vihanneksinen ja selkeän dänkkisen tunkkainen. Maku runsahkon ja makeahkon trooppisen hedelmäinen (rypälettä, appelsiinia, ananasta, mangoa), vihreän lehtinen, karviaismarjainen, kitkerähkön greippinen, runsaan dänkkisen tunkkainen, keitetyn vihanneksinen, kepeän ja pehmeähkön vaalean maltainen sekä maltillisen humalaisen katkera ja selkeähkön poltteinen. Ihan hyvät ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on keskitäyteläinen, pehmeähkö ja vähähiilihappoinen. Ei lainkaan sellainen mitä muistelin. Aikakin on toki varmasti tehnyt tehtävänsä. Melko runsas tunkkaisuus ja "vihreys" on ottanut isosti valtaa makumaailmasta. Silti jollain kierolla tavalla tykkään kyllä oikeinkin paljon.

Post author: Jiimies
Jiimies
@ Alko Ainoa
2 years ago
Chubbles 53°N, England
3.6
Ohoh, vahingossa otin jo juodun oluen Alkosta. Noh, kai tän kärsii. Semikuivakka humalamehu hyvillä viboilla!

Post author: Stuba26
Stuba26
@ K-Citymarket Lahti Paavola
2 years ago
Chubbles 53°N, England
4.5
Merkkaillaas tännekin taas välillä. Chubblesia ruokakaupasta, jumaliste! Ja olihan huikee, oli paksua runkoa ja hedelmää ja mukava humalan puraisukin.

Post author: Antza
Antza
@ Alko Kauppakeskus Kaari
2 years ago
Chubbles 53°N, England
4.0
Mehumaisen samea, keltainen olut. Reilu, tiivis, valkoinen vaahto. Maussa mehevää hedelmäisyyttä ja mentholin raikkautta. Jälkimaku raikas, kuivahko. Oliko tämä hyvää? Kyllä. Oliko tämä hintansa arvoista? Ei.

Post author: Petri P
Petri P
@ Rajamäki
2 years ago
4.3

Post author: Patavaltti
Patavaltti
2 years ago
4.2

Post author: Porterhouse
Porterhouse
@ K-Citymarket Pirkkala
2 years ago
4.2

Post author: Miika
Miika
@ Alko Kauppakeskus Kaari
2 years ago
Chubbles 53°N, England
3.0