
Reviews

Mestari
1 month ago
3.0
Ihan hyvin toimii limpparin korvikkeena

0Ville0
@ Pien Shop & Bar3 months ago
1.4
Mehusta kova hinta.

Antti K
5 months ago

3.5

Zuuks
6 months ago

3.0

TuukkaH
@ K-Citymarket Länsikeskus Turku8 months ago

4.9
Tämä kiilaa vasenta ja oikeaa kaistaa Crispin radlerin ohi mennen tullen. Ei liian makea, mango ja lime saa suussa aikaan varsinaisen makujen valssin.
Tämä toimittelee! Pitää hamstrata lisää.

Toro
@ K-Citymarket Länsikeskus Turku8 months ago

2.9
Mukavan pirteä ilmestys👍🏼

Rudi
@ K-Citymarket Länsikeskus Turku8 months ago
5.0

Svimbanen
@ K-Citymarket Päiväranta, Kuopio10 months ago

2.8

Mark
11 months ago
4.0
Raikas ja ei turhan makea.

Sir Guru Kabu
@ K-Citymarket Veturi Kouvola1 year ago

2.4
Makeaa mangoa ja erittäin kevyttä limeä.
Hieman turhan makeaksi jää.
Itse tykkään, että radlerit ovat mieluummin vähän kirpeitä ja raikkaita.
Sinällään ihan ok mangolimua.
Onneksi ei ole esanssinen.