
Reviews

Allu
9 months ago
3.4

Marcus S
1 year ago
2.7

Bierdreas
1 year ago

4.0
Das' gut

7pete7
1 year ago
3.2

Jarkko P
2 years ago
3.8

Kylmänen A
2 years ago
3.2

SlurpKraken
2 years ago
3.4

Juho
@ O'Connells Stockholm2 years ago
2.4

Iso-Vimman mallaskettu
@ The Auld Dub2 years ago

3.5
Kaunis apa, mis on makeus ja kitkeryys samassa polkuveneessä.

KikkiMicce
4 years ago

2.7
Vähän niin kuin Bronin IPA:kin ei kovin kummosta, mut ihan helposti juotavaa.