
Reviews

Roope
17 days ago
3.0
Kevyt, hedelmäinen, hieman vetinen

tomppasalminen
@ Spar Vigeland6 months ago

3.6
Aika kuivan kelin talvipäivän iltaan sopinee Isbjörn. Ihan viileen tyylikäs tölkkikin. Tuoksu hedelmäinen, mangoinen. Väri vaaleen viilee. Kuohkea häipyvä kukka. Maku mangon ja humalan sekoitus, viileä, mausteinen, häipyy viileään vähän vetisyyteen. Aika tasapainoinen, mutta ohuisuutta ja laimeuttakin. Miinusta aromin käytöstä, aito hedelmä olis parempaa kyl

Realkal
10 months ago
3.0
Tintti
10 months ago
4.5
Mukavan makeahko.

jussile
10 months ago

1.8
Maailman pohjoisimman paimon myymälästä mukaan tarttunut peli-illan piriste.
Hedelmäinen ja trooppinen tuoksu. Mango maistuu mutta myös melki vetinen. Täyteläisyyttä ja hapokkuutta saisi olla enemmän, vaikkakin purkissa lukee "lite" joten on ainakin mitä luvattu :) Yleisesti tulee enemmän mieleen radler kuin pilsner
Tossavainen
1 year ago

3.0

Pølseboden
1 year ago
3.9
Mork A
1 year ago
2.0

FelixKunzJr
@ Norden1 year ago

4.5
I usually don’t like flavored beer, but that’s quite nice!

Glocker V
2 years ago

2.4