
Reviews

mySUMMIT
2 months ago

5.0

Willaerts J
2 months ago
1.6

UC08
@ Albert Heijn2 months ago

3.2

Tom
3 months ago
3.8
Koslowski
@ Lebowski3 months ago
3.3
Tuli mieleen joku saison tästä. Erilainen mutta ihan jees.
Westsidaz
3 months ago
4.5

Tony M
@ Brouwerij 't IJ4 months ago
3.5
Melko tuju, mutta sitä ei maista. Panimokierroksella suositteli. Ihan jepa.

JuLs03
4 months ago

4.3
Un ptit goût d'autruche roukmout!

Sir Guru Kabu
@ Hoptimaal1 year ago

3.4
Aika makea, maltainen, korianteria ja kevyttä hedelmäisyyttä.
Vähän hiivaakin löytyy mausta.
Kohtuullinen.

Christo
1 year ago
4.1
Schmeckt leicht nach Koriander. Tolles Bier…