
Reviews

Jouni M
@ Crafters11 months ago
3.7

Juho K
@ Olutravintola Pikkulintu Myyrmäki1 year ago

3.9
Villi Sour. Olipas jännä, todella herukkainen, makea, kermainen ja täyteläinen. Sokeri ja suola vuorottelevat maussa. Jälkimaku saisi olla ehkä vieläkin pidempi, mutta oikein hyvä on näinkin.
marcusronnback
1 year ago
3.7

Peter Karlsson
4 years ago

0.1

Luddemannen
4 years ago

4.0
Fermenterarna och musikhjälpen. Mustig, len med behaglig syrlighet.

Renata B
@ Urban Deli Sickla4 years ago
3.7

Lasis
@ Kihøskh4 years ago

4.0
Samea, marjapuuron punainen. Lähes vaahdoton. Tuoksu vadelmaa. Maku pirtsakkaa Yuzua, kuivahkoa vadelmaa ja mustaherukkaa(BB1/4/24) Miellyttävä olut.

Roywenk
4 years ago
3.5
Lite för sur för mig, men bra ändå

Nina RW
4 years ago

5.0
Bara god öl idag 🥳

ekairi
4 years ago
3.8