
Reviews

Igge A
3 months ago
3.5
En bra folkölslager, bra smak med lite fyllighet och eftersmak.

Äijänsuon oraakkeli
2 years ago
2.3
Kepeää menovettä
Claes L
@ ICA Maxi Bålsta4 years ago

4.2
En mycket god och lättdrucken lager.

Allu
@ Flygfyren.4 years ago
2.7