
Lervig’s Jule Bock is a classic Scandinavian style Christmas lager, brewed with caramel malts and a light hoppy touch, this is a real drinker and will hold up well to the richness of your Christmas lunch. A true classic. We like it enough to say its should not just be for Christmas season… but hey that’s what dark beers are suited for these days!
Reviews
Axel M
15 days ago
2.5
Ophelie
15 days ago
3.7

Lauri
@ Pien Webshop9 months ago

3.7
Kellertävän ja kuparisen tummanruskeaa ja sameahkoa. Vähäinen ja pienikuplainen vaahto.
Tuoksu maukkaan, makean ja tumman karamellisen maltainen, makean tumman siirappinen, runsahkon vihreän lehtinen ja ruohoinen. Onpa hyvä ja mielenkiintoinen tuoksu.
Maku runsahkon, makean ja tummahkon karamellisen maltainen ja viljainen, makeahkon tumman siirappinen, mukavan ja ruisleipäisen mausteinen, runsahkon vihreän ruohoinen ja lehtinen, kevyen tallimainen sekä maltillisen humalaisen katkera.
Hyvät, omintakeiset, tasapainoiset ja hienosti aikaa kestäneet maut (BB 01/2025). Suutuntuma on keskitäyteläinen ja hiilihappoinen.
Maukas, omalaatuinen, oikein mukavasti juotava ja hienosti aikaa kestänyt (vaikka aika toki jo painaakin) tummalager. Tykkäsin!

Thomas
1 year ago

4.0
Rynning-Tønnesen A
2 years ago
3.5

Haunora
@ Bear Market2 years ago

2.9
Visuellement, on retrouve une robe brune avec des reflets plus caramels, le corps est trouble et la mousse relativement épaisse.
Pour les saveurs, on observe des notes de céréales caramélisées, avec notamment quelques épices sur le final.
Pour la texture, on est sur une bière épaisse plutôt fluide avec une carbonation très légère et fine (proche de l’inexistence). Pour le goût, c’est assez fade, quelques céréales maltées qui dans la longueur tourne vers le caramel et on retrouve ces quelques épices (type bière de Noël) sur le final.
La bière manque clairement de caractère, je trouve ça franchement fadasse. On dirait que la bière est passée (même si elle n’est pas censé), le gush d’ouverture pourrait indiquer un problème de conservation.

elainecs
@ Bear Market2 years ago

3.0
a hazy, dark brown appearance. in taste, it's pretty light, cereals, slightly bitter. it's not terrible but far from excellent either.
the beer wasn't probably well conserved though, since it practically exploded when i opened it x)

Dymenovic
@ Les 3 Moussequetaires nv2 years ago

3.5
PasiK
2 years ago
1.5
Perus jouluolut. Ihan ok

Aleksi P
2 years ago
3.4