
Reviews
Avichai S
6 years ago
4.0

Tuomas S
@ Little Prague7 years ago

3.5
Vahvassa mallasrungossa sopivasti rusinaa ja siirappia. Erittäin hyvin juotava olut. Jälkimaku pitkä ja rusinainen.
Tal B
7 years ago
3.0

Rex
9 years ago
3.5

GW
9 years ago
1.5
Sahar N
10 years ago
2.5