
Reviews

orson
@ Hoptimaal4 years ago

4.1
Tosi kiva makeahkon trooppinen tuoksu.
Suutuntuma hiilihappoinen, pehmeä, ryhdikäs, makeahko ja mehuinen.
Maussa sitrusta, kivihedelmiä, litsiä, makeutta ja mangoa.
Vähän jää yksioikoiseksi. Ihan kiva, mutta jotain jää puuttumaan.
edit: Hmmm itseasiassa lämmetessä paranee ja muuttuu tosi kivaksi trooppiseksi mehuksi. Nostetaan 3,9->4,1.

JSJ
@ Hoptimaal5 years ago

3.8

Neil
@ Beer Trotter5 years ago
4.2