
Reviews

Inferno
@ Pick n Pay Rauma2 days ago

3.0
Holiton testiin ja kun oli taannoin tarjouksessa niin piti ostaa. Tuoksu ei mikään häävi, mut maku on ok ! Makeaa….

Stefmeister83
@ Prisma Itäharju25 days ago

2.5

Willy
@ Pick n Pay Pori2 months ago

2.7

Rudi
@ Pick n Pay Rauma2 months ago
3.5
Ihan ookoo janojuoma. Pieni esanssin maku tosin taustalta puskee.

Kössi Jr
2 months ago
3.6
Raikas, makea, todella hyvä sidukka

Ville V
@ Lahti2 months ago

1.5
Suorastaan pahan hajuista tavaraa lasissa. Maku oli todella makea, sellainen limpparimainen. Harmi kun haju oli niin luotaantyöntävä.

Zwunda
@ K-Market Pormestarinluoto3 months ago

3.5
Hyvä jano juoma.

Mikko M
@ Pick n Pay Pori3 months ago
5.0
Oikein hyvä janojuoma ilman prosentteja, ei liian makia vaan just hyvä! Prost!

Hoocee
@ S-market Manhattan4 months ago

2.4
Sopivan makea karpalo, hyvä nolla
Mikkelsson
@ K-Market Rantsila5 months ago
2.5