
Reviews

Hessu
4 years ago
3.2
Harri
4 years ago
3.4
Markku A
4 years ago
3.0
Kuin ois erittäin vahvaa kahvia oli kyllä stout #8
Tomixen
4 years ago
3.3

Anneli P
4 years ago
0.1
BeerUp
@ Pien Webshop4 years ago

3.8

Poukonen
4 years ago

3.5

Pete_78
@ Mökki leppävirralla Härkäjärvi4 years ago

4.2
Täähän oli kuin DREAM kun tällasen sai aamupäivän puolella nauttia 😄 tosi maistuva tupla IPA joka parani vaan lasissa lämmetessä..

Lennu 82
4 years ago

4.1
Alkoholi korostuu mielyttävällä tavalla. Hyvä.
Kimble
4 years ago

3.4