
How much lovely Nelson character can you pack into a soft and sluggable IPA? Well...about this much we reckon! Dank gooseberries, tangy citrus and a touch of kerosene-soaked bicycle inner tube. Bangin'!
Hops:Nelson Sauvin
Reviews

Mikä ettei!
@ K-Supermarket Pyynpää2 months ago
3.6
Oikein mainio hazy ipa.
Onslow29
3 months ago

4.0
wellthatsbeertastic
3 months ago

4.0
Varsin huumaava tuoksu, lupailee hyvää!
Kaatuu lasiin hyvin sameana ja sopusuhtaisella vaahdolla.
Ensipuraisu kuitenkin yllättää; hyvin erikoinen maku. Ihan kuin puskisi prosentit läpi 🤔
Tämä onneksi tasoittuu joka huikalla ja lopultahan tämä on oikeinkin maukas IPA. Hieman tuo alku kuitenkin hämmensi, taitaa jo ovella oleva parasta ennen -päiväys selittää osaltaan asiaa.
ig: @wellthatsbeertastic

Inferno
@ K market pyynpää4 months ago

3.8
Hedelmäistä makunautintoa iltapäivään futista ⚽️ katsellessa 👍🍻!……ja tarjous kärrystä edelleen 4€.

Ihoden kaljakeisari
@ K-Supermarket Pyynpää4 months ago

3.7
Oikein kiva neipa. Hedelmäinen ja raikas. Kivan värinen.

Mifsud M
@ Popp Social Club5 months ago

3.0
Not too convinced about this one

Henhei
@ K-Citymarket Pirkkala5 months ago

4.7
NEIPAA parhaimmillaan
Lasiin kaatuu just sellasta hyvän väristä ja houkuttelevan tuoksusta olutta.
On kyllä just omaan makuun hedelmäistä tasapainoista humalointi esiintyy kivasti tässä samalla. Mitä tästä nyt muuta sanoo että aihan huomattavan hyvää

Joni
@ K-Citymarket Kokkola6 months ago
4.2
Coolio Caesar
6 months ago
0.8

Jake64
@ Pien Webshop7 months ago

4.1
PJKA 4 HEDELMÄINEN