
Reviews
mackan_w
@ Sys Place3 years ago

3.0
Luktar riktigt mycket saffran och smaken är lite lussebulle aktig.
Petya V
3 years ago
3.8

Rolfi
4 years ago
4.3

Bonne1978
4 years ago

3.3

Farbror öl
@ Peters pub5 years ago

3.5
Tivion
5 years ago
3.0

Boerjes Vodka
5 years ago

4.0