
Reviews

T. Holm
@ Holms hus.1 year ago

4.0
Joachim R
4 years ago

3.5
Ett mycket trevligt öl, bra skum, god smak samt god beska i eftersmak

vautere
@ Oluthuone Leskinen4 years ago

3.5
Kuivaa hedelmäisyyttä, pitkä jälkimaku.
Paul A
5 years ago

4.1
JesperS
5 years ago
4.2
Okaj
5 years ago
3.3
Toimii

Joakim P
5 years ago
3.0