
Reviews

SahaMattiJukari
@ Piwne Mosty5 years ago

3.7
Nätin värinen. Tuoksussa hiivaa. Maussa makeahkoa greippiä ja sitruunaa. Hyvä ja raikas WC NEIPA.

Igunator
@ Piwne Mosty5 years ago

3.5
Ihan tasapainoinen, mutta ei kovin west coast hazy ipa.
Tuoksu on erittäin hedelmäinen ja maku jatkaa samalla linjalla. Olisin kaivannut vähän maltaisuutta jos kerta on west coast kyseessä. Jälkimaku on kuiva ja aromaattinen.

-mIDE-
@ Piwne Mosty5 years ago

3.0
Ihan nätti keltainen juoma. Muutama hiivapaakku seassa latistaa tunnelmaa. Pihkainen persikka makupaletin keulilla. Ihan ok.