
Reviews

Chaexet
@ Systembolaget Nordstan Göteborg11 months ago
2.4

Renata B
1 year ago
3.8

Wiberg T
@ Eventhallen2 years ago

2.5

Sanna L
2 years ago

0.3
🙄🙄🙄
Hese O
2 years ago
2.0

Feliciatrex
3 years ago

3.7
Fräsch och god 🌻

Nalle
@ Andrés bodegan4 years ago
3.0
Nja inte så bra
Eklund F
4 years ago
3.3

Tarzan
4 years ago
2.0
Ingen höjdare, smakade alldeles för mycket blomsteräng och tussilago för att vara. en lager, kul att smaka men det räckte garanterat så.

Risfis
@ Man cave4 years ago

3.4
I do Eloise!!!!!