
Reviews

Prins Kajuku
@ Systembolaget Båstad8 months ago

3.5
Mjuk, karamell, bra.

Gorton
10 months ago
3.5
Intressant mycket smak trots relativt låg alkoholhalt men ingen favorit hos mig.

Mr Stream
10 months ago
4.0

Bierbock
@ Veckenstedt11 months ago
4.5
Elegant und süffig. Prickelnd frisch

Dr. Drachmann
@ Szimplakert3 years ago

2.9
Wojtek1971
3 years ago
4.3

Bonne1978
3 years ago
3.0
Jonas P
4 years ago
4.0

V1lle
@ Pivana.cz4 years ago

3.5
Mustana lasiin kera kauniin vaahdon.
Leipäisä tuhti maku.
Nikos B
4 years ago
3.7