
Tasty dark lager.even wuit sweet
Reviews
Raul R
7 days ago
3.0

Willy
@ Alcostore28 days ago

2.9
Perus ok tumma lager.

Ihoden kaljakeisari
@ Ihoden testaamo5 months ago

2.6
Melko heikko tumma lager. Ei juurikaan paahteisuutta. Ennemminkin makea. Makuakaan ei liiemmin ole, mutta onneksi se vähä maku on hyvää.

Marko S
@ Alcostore6 months ago
3.4
Täyteläinen tumma olut, miedosti makeahko.
Ippe41
7 months ago
3.0

oipaT
@ Meie Toidukaubad Laulasmaa11 months ago

3.5
Pintti on aina pintti. Mustassa tölkissä kultaiset tehosteet ja 🚂. Mahonginruskea juoma ja hiekanvärinen vaahto.
Makeus on ensimmäinen maku, joka janoiseen suuhun jää pyörimään. Miedosti maltainen.
Ihan tässä tulee Märklin junarata harrastus mieleen, kun tölkin junaa katselee.
1,79€

Markku J
@ Coop Laagri1 year ago

3.8
Täyteläinen tumma lager, ei huono..
Alari K
1 year ago
3.0
Sir Silver
1 year ago
3.7

Pertti E
1 year ago
2.5